wadstrom

Alla inlägg den 4 april 2015

Av therese wadström - 4 april 2015 13:28

Varit ute hos mina föräldrar på förmiddan på äggjakt i skogen! Barnen fick ett ägg med en chokladbit i & en 50-lapp, ett ägg med en legosats i & en stor chokladkanin! Mycket nöjda barn!

Innan vi åkte hem skulle vi bara hoppa in på Ica & köpa det sista inför kvällens mat & fika. Tyckte det var starkt gjort av mannen min att gå in & handla sminkad till kanin!! Han kanske inte är den som bjuder jätte mycket på sig själv( inte jag heller för den delen) men för barnen skull gör han mycket!<3

Så söt så!

Barnens farfar, faster & farbror kom förbi & sa hej & sedan gick vi in till granntanten med ett påskkort barnen gjort & en blomma, det var väldigt uppskattat! Nu ska vi förbereda det sista innan våra fina vänner kommer!

Av therese wadström - 4 april 2015 04:54

Fuck lite sytid häromdan & gjorde då en klänning till Ellen med 2 par matchande tights till. Men när jag var klar kändes klänningen lite som ett nattlinne.. Kom då på att jag kunde stryka på ett vinyltryck! Hörde av mej till min fina Vän som hjälpte mej med detta! Jag ville ha en gul badanka, Ellen har under de senaste månaderna intresserat sig för djur(som många andra i den åldern) men favoriten är "kacka" så tyckte det passade bra! Fick även iden att stryka på en gul anka även på de grå/vit randiga tightsen, fast i bak på rumpan :) blev även en lila anka till de gul/vit randiga, riktigt sött!

Detta får nog bli påskkläderna till lillan i åt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards