wadstrom

Alla inlägg under augusti 2016

Av therese wadström - 21 augusti 2016 20:15

Blev ett besök hos frisören i fredags, så skönt!

Före

Efter

Av therese wadström - 17 augusti 2016 19:59

Den 6 Juli bestämde jag mej för att bli av med lite mammakilo! Det där med att se sig själv på bild får en att tagga till mycket!!

Jag började då med en C9-kur, i den skulle man röra sig minst 30 min om dagen, blev mest långa promenader men försökte även börja springa lite.. Är ju så sjukt tungt i början att springa,varje steg är tungt & man känner sig som en elefant!

Men för varje gång förbättrades tekniken & konditionen & det kändes lättare! Men att klara hela spåret på 2,7 km kändes rätt långt bort..
Men efter några gånger frågade en vän om vi skulle springa ihop.. Rätt nervöst å springa med någon som är så mycket bättre än en själv men va sjutton, de va bara å köra! Å det gjorde jag rätt i för jag klarade HELA rundan! Sjukt nöjd! ? Och det var så mycket roligare & springa med sällskap!

Efter det har vi (jag & mannen) sprungit hela varvet varje gång!

Förra veckan var vi ute med husvagnen & vännen med man & barn kom en kväll & hälsade på.. Och självklart hade hon löparkläderna med sig? vi gav oss ut på ett spår som var 2 km men när vi kom i mål bestämde vi oss för ett varv till & sedan fortsatte vi hem mot campingen så det slutade på 4,7 km!

Idag tog vi en löparrunda ute på landet på 5 km, så gött! Känner mej så glad & stolt att jag klarar det! Trodde aldrig att jag skulle säga det men tycker faktiskt om att springa! Jag kan gå hemma och längta efter att komma ut å springa!

Nu väntar jag bara på att kilona börjar trilla av, tycker de går lite segt men men..!

Av therese wadström - 9 augusti 2016 20:53

Har hösten redan kommit? Det blåser storm, regnar & e kallt! Luna klädde vi idag i raggsockar, mössa & windoverall!! Alla mössor har blivit urvuxna över sommaren så fick "paniksy" 2 st lite snabbt!

Men bara för att hösten är här är inte semestern slut! Idag kopplade vi på husvagnen & åkte till en camping där vännner fanns. Det har sin charm att campa i kyligare väder med, stearinljus, filtar, brädspel m.m

Skapa flashcards