wadstrom

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2015

Ett år kvar..

Av therese wadström - 11 oktober 2015 00:26

Usch att fylla 30 om bara ett ynka år känns sådär faktiskt!! Men tror jag redan haft min "kris" när jag väl når den dagen för jag har tänkt på det i flera år!! Vet inte varför men känns så gammalt p jag känner mej inte så värst gamal!! Håller mej kvar runt 25 ;) har ju alltid sagt att jag vill vara "färdig" med barn när jag är 30 och det löftet till mej själv kommer jag ju hålla med flera månader till godo :) Både jag & mannen känner att vi vill vara "unga" föräldrar som har ork & som inte är allt för gamla & trötta när barnen flyttar hemifrån utan att man fortfarande är pigg & njuter av livet! Då plötsligt har man ju pengar igen & kan resa m.m

Men är faktiskt en väldigt glad & nöjd 29-åring, 3 fina barn & 1 på väg, en underbar man som jag älskar mer än Allah annat! Ett hus (som kunde varit lite större) men som ligger på en plats som vi trivs jättebra med, husvagns som vi alla gillar att dra runt på & massa fina vänner & barn runt omkring! Älskar min hobby väldigt mycket som får mej att må bra, att skapa något som sedan mina barn har användning av :) så ja, jag är NÖJD!!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese wadström - 23 april 2017 20:20


Inte alla som har en whiteboard som är 200*160cm! Mannen hämtade ett stort fönster som han skruvade isär, tog bort handtag, persienner m.m Efter att han slipat tog jag över & spacklade, målade, putsade glaset & såklart dekorerade med vinyl? underbart...

Av therese wadström - 20 mars 2017 15:52

Vår familj är kända för att börja i tid med saker å ting! Tycker det är roligare å njuta länge av något som ska firas än bara ett par dagar! Så idag satte vi i gång med lite påskpyssel. Vi pärlade små kycklingar i alla möjliga färger, vi ska sätta de...

Av therese wadström - 12 januari 2017 17:17

Vid den här tiden, för ett år sedan, hade vi precis lämnat barnen hos mina föräldrar och var påväg in till förlossningen! Värkarna var täta men inte speciellt onda så visste inte om vi skulle bli hemskickade igen.. Väl inne fick vi stanna & vi båda t...

Av therese wadström - 3 januari 2017 07:18


Vågar inte kalla det nyårslöfte eftersom det har så dålig klang.. För nyårslöfte är ju inget man håller..! Så jag säger såhär: Mitt MÅL med 2017 är att vara sockerfri i 6 v, då utesluts allt socker! Även sötningsmedel, ris, pasta, gluten m.m Insett...

Av therese wadström - 16 november 2016 14:05


Idag stod Luna för första gången upp själv utan att hålla i något! Tillåmed så länge så jag kunde fånga det på kort! :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards