wadstrom

Alla inlägg den 3 januari 2017

Av therese wadström - 3 januari 2017 07:18

Vågar inte kalla det nyårslöfte eftersom det har så dålig klang.. För nyårslöfte är ju inget man håller..!
Så jag säger såhär: Mitt MÅL med 2017 är att vara sockerfri i 6 v, då utesluts allt socker! Även sötningsmedel, ris, pasta, gluten m.m
Insett hur svårt det är med det "dolda" sockret.. Alla färdiga såser går bort, ketchup, tacosås, tuggummi m.m
Men jag ska klara det, 6 v av livet, hur svårt kan det va?!
De första dagarna har gått helt okej, visst tänker man på "onyttigheter" men det har inte varit svårt att säga NEJ.. Bävar dock lite inför helgen med kalas & onyttigheter.. Har bestämt att göra egen glass på fredagkväll av kvarg & fryst banan & jordgubbar, ska bli gott! Ska även testa göra egna chips någon helg framöver.

Om nu bara min muskelinflammation kunde ge sig så jag kan träna lite vore jag glad! Har även som mål ihop med mannen att springa 75 mil till midsommar! Spännande & roligt med ett mål ihop! Detta ska vi klara!!

Ovido - Quiz & Flashcards