wadstrom

Direktlänk till inlägg 29 april 2016

Vi trotsar vädret..

Av therese wadström - 29 april 2016 13:57

När vi vakna imorse kände jag för en riktig mysfredag! Meja har ju sovmorgon till halv 10 så morgonen var lugn & skön! Hade funderingar på att ta promenad å lämna Meja men vädret såg inte så inbjudande ut!! Regnet hängde i luften å det var kallt!! Så vi tog bilen, jag trodde Luna skulle somna direkt för hon va trött men hon bara skrek.. Lämnade av meja & åkte mot Ica (och allt folk som var där) va inte mkt vi skulle ha men några viktiga saker.. Luna skrek genom hela affären & även vägen hem! Att det är så svårt å "släppa taget" när man är såå trött! Väl hemma satte jag henne i sjalen å hon somna på 1 sekund! Plockade in matvarorna & sedan tog jag med barnen till källaren för å bara mysa å se på film! Barnen fick tillåmed en liten skål med några godisar i för att få in fredagskänslan :) jag somnade nog till lite medan de tittade på Mumin!

När filmen va slut vaknade Luna å de va dax för mat! Hade som tur va rester kvar så va bara å värma, toppen! Luna va inte på humör, inget dög åt henne.. Fick försöka få i mej lite mat med en gnällig tjej i knät!

Om jag hade fått bestämma hade jag gärna fortsatt eftermiddag på samma vis som förmiddag, med att slappa!! Men de tyckte tydligen inte barnen.. De ville UT!!

Satte luna i sjalen igen å hon somnade direkt!! Tror hon med har en slappfredag :)

Så nu e vi ute, barnen leker jättebra men jag fryser!!

Men snart kan jag nog lura in dem med lite fika!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese wadström - 23 april 2017 20:20


Inte alla som har en whiteboard som är 200*160cm! Mannen hämtade ett stort fönster som han skruvade isär, tog bort handtag, persienner m.m Efter att han slipat tog jag över & spacklade, målade, putsade glaset & såklart dekorerade med vinyl? underbart...

Av therese wadström - 20 mars 2017 15:52

Vår familj är kända för att börja i tid med saker å ting! Tycker det är roligare å njuta länge av något som ska firas än bara ett par dagar! Så idag satte vi i gång med lite påskpyssel. Vi pärlade små kycklingar i alla möjliga färger, vi ska sätta de...

Av therese wadström - 12 januari 2017 17:17

Vid den här tiden, för ett år sedan, hade vi precis lämnat barnen hos mina föräldrar och var påväg in till förlossningen! Värkarna var täta men inte speciellt onda så visste inte om vi skulle bli hemskickade igen.. Väl inne fick vi stanna & vi båda t...

Av therese wadström - 3 januari 2017 07:18


Vågar inte kalla det nyårslöfte eftersom det har så dålig klang.. För nyårslöfte är ju inget man håller..! Så jag säger såhär: Mitt MÅL med 2017 är att vara sockerfri i 6 v, då utesluts allt socker! Även sötningsmedel, ris, pasta, gluten m.m Insett...

Av therese wadström - 16 november 2016 14:05


Idag stod Luna för första gången upp själv utan att hålla i något! Tillåmed så länge så jag kunde fånga det på kort! :) ...

Skapa flashcards