wadstrom

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av therese wadström - 28 februari 2016 09:19

På julafton i slutet av Kalle anka visade de tips på film vad som skulle komma under våren & vi fastnade för filmen zootropolis!

Så vi har hållt utkik & bokade biljetter så fort den släpptes! Vi bestämde att gå båda två med de två största barnen & lämna småtjejerna hos mina föräldrar! Vi höll det hela hemligt & de visste bara att de skulle på en överraskning! Vi lämnade de små, jag ammade de sista jag gjorde så tänkte att nu borde de va okej att vara borta några timmar!

Vid bion var barnen glada & förväntansfulla! Blev en riktig mysig stund i biomörkret & barnen var så söta i sina 3-D glasögon!

Jag satt bredvid John som skrattade högt flera gånger!! Filmen var riktigt bra men tyvärr handlade det inte så mycket om sengångarna Som vi trodde..

När filmen var slut & vi åk ut för att hämta barnen möttes vi av Lunas skrik.. Hon hade skrikit nästan hela tiden..:/ usch vad ont de gjorde i mammahjärtat men det hade ju inte hjälpt om jag varit där, hon skriker ju hos mej med.. Var på sätt å vis bra att hon skrek så mina föräldrar fick se hur hon kan va för när jag varit & hälsat på dem har hon lyckats pricka in å sova snällt! Sedan åkte vi alla hem & myste ner oss i soffan framför melodifestivalen!

Skapa flashcards