wadstrom

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av therese wadström - 17 januari 2016 19:24

Redan när jag väntade John köpte jag min första sjal, en ekologisk beige trikåsjal från minimundus! Jag gav den aldrig en riktig chans utan använde den bara någon gång & sedan blev den liggande..

Men Ellen fick jag hjälp av en sjalkunnig vän & efter lite övning kom jag på knepet & fastnade för det!! Insåg hur smidigt det var, att kunna ha bebis på magen samtidigt som jag hade händerna fria, bebis var nöjd som fick vara nära & syskonen för att jag kunde vara med dem å leka/hjälpa dem vid toabesök m.m en winwin situation!!

Jag har varit lite sugen på att köpa en ny sjal i en färg som tilltala mej lite mer men kändes lite ovärt när jag hade en så jag bestämde mej för att försöka färga den istället! Så bu är den lila & fin!

Idag följde meja, John & Ellen med farmor & farfar till skara på julgransplundring! Tanken var väll att jag & Simon skulle passa på att ta det lugnt & mysa med vårat nytillskott.. Men vi såg ist chansen att få lite gjort! :) vi bestämde oss för att rensa i Johns rum! Och för att vi båda skulle kunna vara så delaktiga som möjligt så sjalade jag upp Luna på magen för första gången. Hon somnade direkt & sov sedan där i flera timmar utan minsta pip :)

Efter Johns rum var genomgått tog vi även tag i spelskåpet & Mejas rum! Slängde en hel del, trasiga leksaker, teckningar, pysslade saker m.m hade varit omöjligt om barnen hade varit hemma!! Känns SÅ skönt att få rensat!! Nu kan vi lägga oss nöjda!

Ovido - Quiz & Flashcards