wadstrom

Alla inlägg den 13 december 2015

Av therese wadström - 13 december 2015 19:16

Trodde att jag skulle vara mer nervös såhär kvällen innan vändningsförsöket..! Men är relativt lugn! Har läst mycket & oroat mej nu innan men just nu känns det lugnt! Tänker åka dit med positiva tankar & ett "öppet" sinne, man kan inte göra mer än att försöka! Jag tänker lyssna på läkarna, försöka slappna av & andas lugnt genom själva försöket! Men jag tänker inte stå ut med hur mkt smärta eller obehag som helst utan då be dem avbryta! Jag tänker heller inte ens överväga att föda i säte ifall vändningen misslyckas utan då ta ett kejsarsnitt! Min bm har lovat mej att jag isåfall ska få skjuta på
det till januari så det känns bra!

Kan bli lite jobbigt att behöva fasta imorgon, e ju hungrig på morgonen!! Men ska ha med mej risifrutti bl.a Jag kan äta så fort jag får!!:)

Ovido - Quiz & Flashcards