wadstrom

Alla inlägg den 8 november 2015

Av therese wadström - 8 november 2015 07:26

På Facebook är jag med i en grupp där vi alla väntar barn i januari -16, väldigt kul att dela tankar & idéer med andra, att följa varandra från plusset på graviditetstestet till bebis i famnen!

I veckan var det en tjej som skrev att hon åkt in till förlossningen för att hon kände mindre fosterrörelser. Lite senare la hon upp en bild på hennes lille son! De hade varit tvugna att göra kejsarsnitt men pojken verkade må bra under omständigheterna. Det kändes så fantastiskt att se en sån liten på bild, jag & mamman befann oss i samma vecka (v.32) så att lillan i min mage var lika stor & utvecklad kändes otroligt!! De är ju i stort sett färdigutvecklade, de e ju lungorna som behöver lite mer tid & sedan behöver de lite mer fett på kroppen!

Men nu på morgonen när jag gick in & läste i gruppen fick jag reda på att pojken dött! Usch vad ont det gjorde i hjärtat! Jag vet inte om det var något "fel" på barnet eller om det dog av att det var för tidigt fött.. Kommer nog ta sin tid att smälta detta! Vi har i gruppen iaf bestämt att samla in lite pengar till en fond & även skicka blommor.

Ovido - Quiz & Flashcards