wadstrom

Alla inlägg den 28 september 2015

Av therese wadström - 28 september 2015 18:33

Tyckte vi låg bra till i tid i morse men när vi skulle ut genom dörren & insåg att de va KALLT ute skulle alla barn leta vantar & mössor! Helt plötsligt rann tiden iväg så fort in i bilen! Startar & tittar upp.. Hela rutan är
Full av is!! Ut å skrapa! In i bilen igen.. Då e hela insidan av rutan helt immig så jag ser INGET! Torkar av lite med tröjan & backar ut, kommer till första korsningen å där lyser solen rakt på mej å min immiga ruta!! Är typ helt gråtfärdig! Jag är ju en person som älskar att vara i god tid, att komma 5 min innan man tex börjar jobbet stressar mej något otroligt! Jag vill va på plats en kvart innan, hinna landa å andas lite :) Nåja, Meja han iaf till skolan i tid vilket var viktigast men det tog över en timme innan jag kommit ner i varv..!

Skapa flashcards