wadstrom

Alla inlägg den 31 augusti 2015

Av therese wadström - 31 augusti 2015 19:38

Är såå tacksam att min fina vän övertalade mej att ge symaskinen en chans! Nu är det 1 1/2 år sedan jag sydde de första bebisbyxorna! Har ju utvecklats en del sedan dess, mycket pengar har lagts på mönstertidningar, saxar, tråd, mudd, knappar och framförallt TYG! Men oj så mycket det ger mej! Inte bara färgglada fina kläder att klä mina barn med utan tid då jag kan släppa allt vad städ & tvätt heter & bara focusera på att klippa & sy! Många har ju hobby då de lämnar hemmet men jag är glad att jag är kvar hemma :) att höra barnens prat & skratt ger mer mej sån glädje! Händer ju även ibland att Ellen vill sitta med i knät när jag syr.

Det blev var sin tröja med Snövit på till tjejerna & två tröjor till John att ha till dagis! Meja provade sin direkt & ville inte ta av den = bra betyg!! Hon hade den även till skolan dagen efter :) blir ju även en hel del till lilla Luna i magen, bebiskläder är ju nästan roligast å sy, så litet å så liten tygåtgång!!:)

Ovido - Quiz & Flashcards