wadstrom

Direktlänk till inlägg 1 juli 2015

Russin till tår

Av therese wadström - 1 juli 2015 19:26

Idag va det varmt redan på morgonen!! Så vi bestämde att idag var det dax att fylla poolen! Ellen hjälpte till en stund med att hålla i slangen men tröttnade ganska snart & ville leka istället :)

Vid 11-tiden var poolen full och jag & Ellen åkte ut till Kroppetorp för att hämta hem John som sovit där i natt. När han fick höra att vi fyllt poolen fick han väldigt bråttom, nu skulle han få bada!!

Väl hemma slängde han av sig alla kläder & fick på sig sina badbyxor! Jag sa till honom att jag var tvungen att söva Ellen först så han fick inte hoppa i än utan bara leka med vattnet från utsidan. Var lite nervös när jag gick runt kvarteret men när jag kom tillbax stod han snällt & väntade! :)

Han har ju förut varit lite av en badkruka, bara gått i till knäna typ & helst bara lekt på stranden men nu slängde han sig i & där i va han sedan drygt en timme!!

Tillslut sa jag till honom att komma upp & värma sig en stund i solen, då va både tår & fingrar lika skrynkliga som russin! :)

Under tiden han va i poolen va han uppe & kissade 3 gånger, "-vattnet åker in i min snopp mamma & gör så att jag blir kissnödig!" Haha Goa unge! Imorgon får det nog bli en sväng till stranden om det ska va såhär varmt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese wadström - 23 april 2017 20:20


Inte alla som har en whiteboard som är 200*160cm! Mannen hämtade ett stort fönster som han skruvade isär, tog bort handtag, persienner m.m Efter att han slipat tog jag över & spacklade, målade, putsade glaset & såklart dekorerade med vinyl? underbart...

Av therese wadström - 20 mars 2017 15:52

Vår familj är kända för att börja i tid med saker å ting! Tycker det är roligare å njuta länge av något som ska firas än bara ett par dagar! Så idag satte vi i gång med lite påskpyssel. Vi pärlade små kycklingar i alla möjliga färger, vi ska sätta de...

Av therese wadström - 12 januari 2017 17:17

Vid den här tiden, för ett år sedan, hade vi precis lämnat barnen hos mina föräldrar och var påväg in till förlossningen! Värkarna var täta men inte speciellt onda så visste inte om vi skulle bli hemskickade igen.. Väl inne fick vi stanna & vi båda t...

Av therese wadström - 3 januari 2017 07:18


Vågar inte kalla det nyårslöfte eftersom det har så dålig klang.. För nyårslöfte är ju inget man håller..! Så jag säger såhär: Mitt MÅL med 2017 är att vara sockerfri i 6 v, då utesluts allt socker! Även sötningsmedel, ris, pasta, gluten m.m Insett...

Av therese wadström - 16 november 2016 14:05


Idag stod Luna för första gången upp själv utan att hålla i något! Tillåmed så länge så jag kunde fånga det på kort! :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards