wadstrom

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av therese wadström - 24 juni 2015 19:47

Sedan jag blev gravid har jg inte sytt något.. På över tre månader!! Men idag började jag klippa ut rutor som
Slutligen ska bli en STOR picknickfilt! Har klippt & sytt ihop 150st rutor men har måååånga kvar! Men när jag satt där & klippte i alla dessa tyger kom suget att börja sy bebiskläder så tar nog en paus från filten nån dag å syr lite annat :)

De stora barnen var & hälsade på farbror Mårten & Simon skulle klippa gräset men han sa att det var okej att Ellen va med ute & lekte så jag fick sy. Efter en stund titta jag ut & fick se Simon gå å bära på Ellen på ena armen & köra gräsklipparen med den andra, haha min man kan minsann göra två saker samtidigt!

Jag försökte ta med mej henne in men hon vägrade! Så vi hämtade bärselen så fick hon sitta på Simons rygg medan han
Klippte klart, hon va såå nöjd!:)

De e en aning skillnad på Ellen & John, John som får panik om vi ska dammsuga, köra med elvispen, en traktor som startar m.m Hörselskydd är hans bästa vän! Ellen däremot bryr sig inte det minsta, hon står & dansar på morgonen när jag gör smoothie i mixern, trots att den låter rätt mycket eftersom jag ofta har frysta bär i!

Nu ligger barnen i sina sängar så nu ska jag krypa ner med & titta på
Tv en stund!

Skapa flashcards