wadstrom

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av therese wadström - 6 mars 2015 17:21

De senaste 3 dagarna har jag knappt ätit något.. Borde ju vara frisk nu men matlusten har inte infunnit sig! Idag när Simon ställde fram en tallrik mas ris & kycklinggryta på blev jag så äcklad..:/ låg rätt mycket mat på en liten tallrik, det osade mat & jag kände hur det vände sig i magen på mej! Jag var tvungen att gå från bordet..

Vi 3-tiden ville barnen ha mellis & idag önskades glass med strössel & kolasås! Jag tog ist en liten skål med vaniljyoghurt.. Det är vad jag har ätit idag.. Känner att magen är tom men kan inte komma på något som jag är sugen på! Ikväll ska vi göra hemmagjord pizza till kvällsmat, & jag hoppas att jag ska kunna äta lite av den! Har gått ner 2 kg (visserligen positivt) men har ju heller ingen energi!! :(

Ovido - Quiz & Flashcards