wadstrom

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av therese wadström - 5 mars 2015 17:19

Hatar å va sjuk.. Å det värsta är att ha maginfluensa enligt mej! I Tisadags efter vi kom hem från familjecentralen kände jag mej lite illa mående & kände att det rörde i magen.. Vid 3-tiden ringde jag hem Simon från jobbet för då mådde jag pyton! Han klädde barnen & tog med dem för att gå till biblioteket. Jag han inte mer än att krypa ner i sängen för än jag fick rusa till toan & första spyan kom.. Sedan fick jag springa dit titt som tätt under hela kvällen.. Simon & barnen myste i källaren framför film & vi bestämde även att Simon & de skulle sova där nere i vår bäddsoffa! Något våra barn aldrig tackar nej till :) Så jag sov själv i vår säng med fönstret öppen, såå skönt! Efter 22-tiden somnade jag och vaknade vid midnatt, drack lite Cola & somnade sedan om!

Igår sov jag mycket, försökte äta lite men hade ingen aptit.. Men ingen mer spya som tur var!

Idag kände jag mej piggare när jag vakna, åt en liten smörgås men fick sedan magknip som hållt i sig resten av dan.. Här ändå försökt äta lite & umgås med barnen. Har läst endel böcker & pysslat fjärilar i olika storlekar att sätta på fönstret

På eftermiddan tog vi en cykeltur till lekplatsen, var ju så fint väder! Lekte väll inte jätte mkt med barnen på lekplatsen men var ju med iallafall! När vi kom hem igen kände jag mej helt matt så tog med mej Ellen & sov en stund!

Nu står mannen i köket & gör kycklinggryta, hoppas min mage ska gilla det! Är ju även ostbågens dag idag & det ska vi ju fira såklart!!
Känns skönt att Simon ska vara hemma imorgon också! <3

Skapa flashcards