wadstrom

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av therese wadström - 29 januari 2015 17:59

De riktiga träningsfreaken slåss om parkeringen närmast ingången till gymmet.. De tar ofta bilen till affären, hämta barn på dagis, till lekplatsen m.m varför inte gå eller cykla? Vardagsmotionen är minst lika viktig som en timme på gymmet.. Jag får ibland frågan om jag inte har något körkort eller om vi inte har någon bil bara för att de ofta ser mej gå eller cykla med barnen.. Jag har både bil & körkort! Men jag har två ben med :) jag har varken tid eller lust att lägga massa tid på gym, jag går dagligen på promenad mes ett barn i vagn & ett på ståbräda, när det varit snö har jag ibland dragit alla 3 i pulka & på sommaren cyklar jag med cykelkärran med 2 barn i, den motionen räcker för mej!

Men just eftersom vi går så mycket ser man ofta folk man vet tränar mycket, och man möter dem inte gående utan just i BIL!

Ovido - Quiz & Flashcards