wadstrom

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av therese wadström - 14 juni 2014 19:50

På förmiddan åkte vi ut till Kårtorp för att gå på 3års kalas! Härligt när man kan vara ute & tur är väll det med 15 barn mellan 6 månader & 6 år= mycket barn!!:) sedan blev det hem & äta lunch & efter det tog Simon med barnen på en promenad för att köpa Lördagsgodis & jag fick lite tid att sy. Nu inväntar jag bara min beställda kantbandare så jag kan göra färdigt alla påbörjade plagg! Såå nöjd med min nya maskin jag fick av min kära man i Onsdags! Har ju inte hunnit att sy på den massor med det jag använt den är jag nöjd!

Senare på eftermiddan tig vi en promenad hem till Rebecca & Peter för att gratulera till det nya tillskottet, lille Abbe. Så fin liten pojk! Men det märks att mina barn börjar bli "vana" att se bebisar.. De e liksom inte så intresserade längre:p de bryr sig mer om kattungar, leksaker m.m Men jag fick iallafall en liten gosstund med lille Abbe??

Ovido - Quiz & Flashcards