wadstrom

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av therese wadström - 4 juni 2014 19:54

Är väll som de flesta andra, inte så bra på att prata gott om mej själv.. Men en sak som jag vet att jag är bra på & som jag är stolt över- att inte göra saker i sista sekund! Jag skriver listor, packar saker flera dagar i förväg, ser till att allt är tvättat, handlat m.m Är heller aldrig(kan ha hänt nån enstaka gång, går ju inte planera en bajsblöja precis när man ska åka) sen eller sist till jobbet, dagis, kalas m.m & jag rycker det är SÅ skönt att inte va den där stressade familjen som kommer insmygandes i kyrkan vid ett bröllop strax före brudparet gör entré, eller de som packar kvällen innan & kommer på att kläder måste tvättas, får stanna uppe halva natten & passa tvättmaskinen för att sedan torktumlare sina kläder för att sedan på morgonen åka i bara lite fuktiga kläder!!

Så som sagt, är glad över att jag är en person som gör saker i tid & kommer i tid! Blir däremot istället väldigt frustrerad om man ska åka någon stans med andra & de inte gillar att planera på samma vis som jag, eller om man ska samåka med någon & man måste vänta på denne.. Vet ju att inget händer om man är 5 minuter sen men.. Uhu det kryper i mej!! Glad att jag träffat en man som förstår hur jag känner & som faktiskt också tycker det är skönt att va i tid och har insett att börjar man i tid så slipper man stressa:)

Imorgon åker vi på spelmansstämma i Ransäter & vi är färdigpackade!! Så istället för å stressa runt så ligger vi i sängen & myser & kollar på krambjörnarna??

Ovido - Quiz & Flashcards