wadstrom

Alla inlägg den 9 maj 2014

Av therese wadström - 9 maj 2014 13:15

Ellen har under sista veckan typ matvägrat när det gäller amningen.. Hon suger lite, släpper & kollar sig omkring, suger lite till, släpper & vill sätta sig upp! Och hittills har hon ju inte fått i sig några mängder med burkmat eller gröt heller, blir väll sammanlagt 5 skedar efter att allt åkt ut & in ett par ggr.. Men när natten kommer, då duger mammas mjölk!!
Det senaste har hon ätit typ varannan timme!! Jag brukar amma henne runt 20-21 & sedan somnar vi gott båda två. När hon sedan vaknar vid 23 igen & vill äta, & vid 01 & 03 & 05,30 så är jag rätt trött när jag går upp 6,45 då Simon åker till jobbet!!

Idag har hon inte ammat på hela f.m Ammade vid 5 imorse, åt gröt vi 7,30 men sedan totalvägrat fram till 12,30, då prova jag värma lite burkmat.. Hon slukade allt jag värmt!! Vad betyder detta?? Ska vi redan sluta amma vid 5 månaders ålder? :(

Ska denna mat vara godare än mammas??!!

Ovido - Quiz & Flashcards