wadstrom

Alla inlägg den 23 april 2014

Av therese wadström - 23 april 2014 14:26

John kräktes sista gången i Söndags morse.. Bara lite dålig i magen men är ju inte så konstigt när den inte har något att jobba med! På tisdagen var det slut på ledigheten & Simon gick till jobbet som vanligt. Men när jan kom hem mådde han inte bra.. Rejält magont!! Så när vi skulle natta barnen tog jag båda två & läste saga & Simon låg & kved av smärta..:/ när båda barnen somnat for han upp & kräktes.. Och inte lite heller, han tömde nog hela magen på en gång! Stackarn!

Han gick ner & la sig i källaren för att få vara i fred & även för att jag & barnen fick mer plats i sängen! Alla somnade men så vaknar jag & känner mej illamående, fort till toaletten! Att jag skulle kräkas var verkligen helt oväntat, hade inte känt nått innan!

Jag fick springa till toa många gånger den närmsta timmen.. Ofta brukar man ju må lite bättre precis efter man har kräkts men inte denna gången, mådde illa HELA tiden!!

Som tur var vaknade Simon lite piggare på morgonen & kunde gå upp med barnen, jag har mest legat i sängen & försökt att dricka! Vill ju inte att amningen ska förstöras av det här nu..!!

Ovido - Quiz & Flashcards