wadstrom

Alla inlägg den 9 april 2014

Av therese wadström - 9 april 2014 15:57

Kom på i morse att jag & mannen ju glömt fira dagen då vi blev ihop! Påskafton den 3 April för 4 år sedan blev vi ett par?? Minns dagen som igår! Jag var så lycklig att jag träffat en bra kille som verkligen brydde sig om både mej & Meja! Det var ju ett oros moment när man skulle ut & dejta.. När säger man att man har barn? Klämmer man fram det med en gång eller låter man honom lära känna mej som person först?
När jag & Simon började dejt viste vi ju lite redan vilka vi var så att jag hade en liten flicka var ju ingen överraskning! Vi hade några dejter själva först men när vi sedan blev bjudna på ett dop följde Simon med mej & Meja till stan för att handla present! Det var roligt att se hur han gick in för att försöka hjälpa mej med Meja:) Såg med en gång vilken underbar pappa han skulle bli??

Nu har det gått 4 år & vi har hunnit med mycket, förlova oss, gifta oss, köpa hus & det bästa av allt, fått två underbara barn!

Vi pratar ofta om hur bra vi passar ihop, när vi ser andra bråka/vara oense om saker och känner "va skönt att vi inte bråkar om sånt" klart att man inte kan tycka lika i allt men blir ju mycket lättare om man har en rätt så lik syn på te.x barnuppfostran, hur hushållssysslorna ska delas, vad vi vill lägga pengar på m.m

Tack älskling för att du är du! Älskar dej!??

Ovido - Quiz & Flashcards