wadstrom

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av therese wadström - 27 februari 2014 20:41

Igår hade jag först som plan att åka in till stan en sväng & bland annat kolla på nya gympaskor! Mina gamla va rejält utslitna & sulan höll på att lossna! Men när min kära svägerska skickade & frågade om vi skulle gå & fika lät det ju lockande! Tog en promenad fram & passade på att mata ankorna på vägen!

Blev en mumsig fika på "villan's" & sedan en sväng in på bokhandeln för att köpa födelsedagspresent till en liten kille som har 2års kalas till helgen. Vi hittade en bok om racerbilar med "popupp" bilder m.m & när jag visa John ville han naturligt vis ha en med:)

Innan vi gick hem gick vi in på Ica & hämtade ut ett efterlängtat paket, tyger från "Ohlssons tyger"!!:) så under eftermiddagen klippte jag ut massa mönster.

När Simon kom hem åkte vi till stan, blev ett par nya gympaskor till mej, ett par gummistövlar till John & lite handlat på maxi. När vi kom hem fick jag äntligen sy lite:) Börjat sy lite sommarkläder nu, blev två små kjolar & en klänning till Ellen & ett par 3/4 byxor till Meja

Idag började jag dagen vid symaskinen, va så trött på att se på Bolibompa!! Var i kyrkan en sväng & lekte & i eftermiddag blev det ett par shorts & en t-shirt till John, en t-shirt till Meja & en klänning till Ellen klart! Även försökt att komma överens med tvillingnålen, lite klurigt är det men blir bättre & bättre!:) Nu blir det en film i sängen innan det är dax dax att sova!

Skapa flashcards