wadstrom

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av therese wadström - 19 januari 2014 21:21

Lördagen började med sovmorgon, dock lite kortare än önskat då vi skulle åka hemifrån vid 10-tiden. Hade hittat en bil i Linköping vi skulle åka & titta på! Var lite oroliga hur det skulle gå att åka så långt med barnen men Ellen sov hela vägen & John var nöjd med att se på film & spela på ipaden så gick toppen! Blev ett bil köp & kunde även byta in våran gamla, smidigt!! Efter att bilaffären var avslutad tog vi en sväng till Ikea :) hade 1500kr i presentkort som vi fått i bröllopspresent så blev endel shoppat!!

Hemresan gick bra ända tills vi kom till Karlsborg, jag skulle bara springa in lite snabbt på Ica & när jag kom ut gallskrek båda barnen & det fortsatte de med hela vägen hem! Väl hemma blev det lite mys i soffan innan vi alla somnade gott efter dagens utflykt!

Idag, Söndag, blev det lite längre sovmorgon, skönt! Sedan har det varit en riktig "städar&fixar-dag". Jag & John satte ihop lite Ikeagrejer bl.a två lampor & en bokhylla. Tur jag hade min lille hjälpreda ;)

När vi kände oss färdiga hade jag lite tid över så passa på att scrappa lite! Blev två likadana layouter med kort från julafton.

Vid 18-tiden var det dax att hämta Meja som nu varit hos sin pappa en vecka. Alltid lika underbart att få hem henne <3 sedan kom svärföräldrarna & barnens faster & farbror på fika, hemmagjorda semlor! De hade köpt så fina kläder till barnen, så gulligt av dem! Ellen fick bl.a de här två ursöta klänningarna.

Nu är det nog dax att krypa ner i sängen & slötitta lite på tvn för att snart sova!

Av therese wadström - 19 januari 2014 04:09

Sov söta lilla du!! Mamma är trött!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards