wadstrom

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av therese wadström - 14 januari 2014 19:14

Var inte bara jag som ville ha fotbad! Får väll se om han nöjer sig med att bada fötterna, det brukar sluta med att hela han sitter i baljan ;)

Av therese wadström - 14 januari 2014 18:33

Var på BVC idag för extra kontroll av Ellens vikt, jag trodde verkligen hon gått upp i vikt men vågen visade 4400g, hon hade bara gått upp 40g! Bm tyckte jag skulle börja att ge ersättning 100ml/2 ggr om dagen.. Usch, är ju rädd att hon inte vill ta bröstet sedan, är ju ofta så eftersom de blir bekväma att det kommer så fort i flaskan.. Så nu är det att amma massor som gäller! Kanske att hon kan få lite ersättning men tänker börja med bara en gång om dagen & med minsta hålet på sugnappen.

Min kära vän Camilla kom förbi efter jobbet så vi avnjöt årets 1.a semla! Mums! Så glad att ha en så fin vän! Ibland går det veckor mellan vi hörs & ses men jag vet ändå att hon alltid finns där <3

Efter kvällsmaten ska jag nog unna mej ett varmt & härligt fotbad!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards